TB hotel v Novem mestu

Avtor anja , ponedeljek, 6. januar 2014 16:50


Čisto v centru mesta je marep postavil nov zakladek in sicer TB Hotel: Sv. Ana. Leto sva res dobro začeli, prav tako nadaljevali. Če bo šlo tako naprej, potem bova letos pošteno presegli lanskoletno realizacijo. ;)

Jaz sem naredila zamenjavo TB pujsek za Barbinega TB Gumbka. :) Tako je sedaj v mojih rokah. Barbi pa je TB moža v črnem zamenjala za TB zelena pošast. ;)

Tam pa je še kar nekaj TBjev in kovancev, ki čakajo na zamenjavo. Alo, akcija. :) Midve zagotovo še prideva na kakšno izmenjavo.

Hja, je pa notri tako ljušen Log book ... ampak sva po pravici povedano čisto pozabili logirat najin obisk. Logirali sva le na geocaching strani. In ker sem imela jaz nalogo to poštimat in do danes tega še nisem storila, mislim in upam, da storim to še danes. :S


0 Response to "TB hotel v Novem mestu"

Objavite komentar