Bohor in okolica

Avtor anja , nedelja, 24. november 2013 23:52


Na MordaZadnjiPredzimski dan sva se z baparbipi odpravili v hribe. Tak je bil namen. Zadnji hribi pred snegom, pred zimo. Bohor, torej.

Po poti sva se ustavili pri B-jinem sodelavcu A-ju :), ki živi pod Bohorjem in je lastnik kar nekaj cachov v tamkajšnji okolici. Pa je ravno na ta dan imel namen postavit nov cache in itak, midve bova prvi, da bova lahko logirali FTF. :)

Veselo na pot. Po poti štirih slapov.


Prvi od slapov je bil slap Bojanca. Blo je fantastično lepo, grozljivo, dih jemajoče, prelepo, vse v enem. Srce se nama je kar nekajkrat skoraj ustavilo in če ne bi bil A z nama, skoraj sigurno ne bi šli do konca, do slapa. Hodili smo ob potoku, vse do slapa. Ampak na koncu, ta pogled se pa splača videt.


Notri sem pustila s*udoku TB, ki je že nekaj časa čakal pri meni, da se nekje v Sloveniji ugnezdi.
Po poti naprej je blo še mal bl skeri in ko smo prišli čisto na vrh, nad slapom, tam se odpre pa čisto drug svet. Ves čas do tu smo hodili bogu izza nogu, na vrhu pa travniki, krave, CESTA!! Noro!

Pa smo šli naprej do naslednjega slapu, slap Pekel. Tu je A postavil svoj novi zakladek in midve sva osvojili najin prvi FTF. Nekak ni blo težko, čeprav smo zlooo stran gledali, da ne bi videli, kam je skril zakladek. :P Notri je romal še moj Moshi Bug - Gabby, ki sem ga prinesla iz Anglije.


Tako, na vrsti je bil tretji slap v nizu A-jevih štirih slapov. Slap Ubijavnik. Notri sem pustila Dox EUREKA Geocoin, prav tako iz Anglije.


Od tu naprej se je pa začel mali pekel zame. :S No, nič tko hudga, ampak vsa ta hoja in prekrokan petek ... pa za nameček še utrujenost, luna, kaj jst vem kaj še vse ... pa sem bla, kakršna sem bla. Migrenična. :S

Slap Bojavnik nama ni bil usojen, ni blo signala, da bi poklicali A, ni blo dobrega dostopa, ni blo internetne povezave ... pač, ostaja za drugič. :) Je pa lep, ni kaj.


Ok, spet. Nisem ziher, slik je ogromno, dejstvo je, da Bojavnika nisva našli, se je pa tabla pojavila tule na tej slikci ... skratka, pač, samo hotla sem pokazat še kakšno sliko, čepav slapa nisva našli. :P
Sva pa našli zakladek pri koči, Koča na Bohorju. :) Moje stanje je bilo potem, kljub klobasi (B je jedla joto :)), vedno slabše, zato je tokrat vrh Bohor odpadel. Ni blo pomoči, samo še povratek domov.


In tišina po poti ... B, oprosti! :( Nisem bla čisto prisebna.

Ok, ustavili sva se še v Krškem, da bi ujeli ribo, ampak o tem v naslednjem postu. :)


0 Response to "Bohor in okolica"

Objavite komentar