Zaklad iz New Yorka

Avtor Barbi , sobota, 18. maj 2013 20:27

Sliši se kot kakšen filmski naslov, videti je bilo pa res filmsko. :)

Prvomajske praznike in nekaj dni dopusta sem izkoristila za oddih na drugi strani velike luže. Odpravila sem se v New York, kjer sem se imela res fantastično (v Moji dolini je/bo nekaj več fotk in besed o tem dopustu). In ker je Geocahing moja nekakšna nova zasvojenost, sem si res želela, da bi imela vsaj en zakladek še iz tistega konca sveta.

Brez navigacije in samo z zemljevidom sva s sopotepinko iskali zakladke. Za enega virtualnega sva šteli obraze (ups, še nisem poslala odgovora). Potem sva iskali enega pri veliki ponvi. Žal neuspešno.


Vendarle pa se nama je sreča nasmehnila pri zakladku, ki se imenuje Where to sit. Z lahkoto sva našli mizo in stole izredno zanimive oblike. Malce sva morali počakati, da se je en bunkelj odmaknil. Drugi je vztrajal s telovadbo, tako da sva ga kar ignorirali. :)


Namig je bil preprost, sedli sva na pravi stol.

Potem pa sva iskali kot nori. Lezli sva po tleh in s fotoaparatom poslikali skoraj celo površino mize od spodaj. In to se je obrestovalo. :)
Našla sem mini pici mici posodico, iz katere sem komaj spraskala ven tisti listek in se podpisala.


Pod mizo je ta zakladek pritrjen na ježka. Super ideja!

Skratka, jaz se lahko pohvalim z zakladkom iz New Yorka. Pa kakšno veselje, ko sem ga odkrila. Kot mali otrok. Tale geocaching me vrača nazaj med otroke, ko se vsakega zakladka tako razveselim. Ah, kakšne traparije pišem. Saj sem še mali otrok, nič me ne vrača nazaj. :)

Naslednjič greva na tuje pa obe iskalki zakladov tega kotička, prav, A? Pa še kakšna N gre lahko zraven, da bo še bolj zabavno, ko bomo kar trije otroci vriskali zaradi odkrivanja posodic z listki. :)

0 Response to "Zaklad iz New Yorka"

Objavite komentar