Dovžanova soteska + 5 na poti domov

Avtor Barbi , ponedeljek, 19. avgust 2013 10:48

Včerajšnja nedelja je bila zanimiva in zame obogatena z zakladki. Takšnimi in drugačnimi. :) Dobila sem ponudbo za "izlet" na Gorenjsko, ki je vključeval 8 km teka in ogled Dovžanove soteska. Tam še nisem bila, pa sem se odločila, da bom že odtekla tistih 8 km, potem pa uživala v naravi. In res je bilo tako.

Kot prava geocacherka sem se opremila s tiskano izdajo koordinat in namigov, saj sem videla, da jih je v Dovžanovi soteski (pri Tržiču, če slučajno ne veste) kar precej. Po teku sva se s sotekačem odpravila na lov. Geolov. :)

Prvi zakladek je bil pri Hudičevem mostu. Ni ga bilo težko najti, ker sem pogledala namig, ki je kazal tablo s fosili. Ker so v tej soteski sateliti občasno opravljali težaško delo, je bilo za prvega fajn, da je bil tako enostaven. in hkrati je bilo potem lažje z ostalimi, ker so si po obliki tako zelo podobni. :)


Naslednji je bil v predoru. Zanimiv skalnat predor, prijeten za sprehod. Namig, da je zaklad magneten res pove čisto vse, saj ni veliko železnih predmetov v bližini skalnatega predora. Ni ga bilo pretežko odkriti, čeprav je sivo na sivem res dobra kamuflaža.

Še eden je v bližini in imenuje se kar Dovžanova soteska. Namig je "velika skala" in treba je priznat, da je tam okoli veliko velikih skal. :) Sicer pa koordinate pripeljejo do prave velike skale na razgledni poti in kar hitro med kamni zagledaš kupček, ki je preveč lično zložen, da bi ga narava tako zložila. Premakneš kamen ali dva, pa se prikaže vrečka s škatlico. Hura!

Malce naprej proti Tržiču stoji Info point, ki je v bistvu na začetku Dovžanove soteske in obvešča o tamkajšnjih lepotah. Tale me je res zanimal, ker piše, da je nano, pa da rabiš s sabo pletilko. Hmm ... Nekaj časa sva se vrtela naokoli, potem pa sem ugotovila, da je na eni strani neka sumljiva luknja, v kateri je mah. Mah tam zgoraj? Hmm ... ko sem izbrskala mah, sem s prsti začutila papir. Ker nisem imela s seboj pletilke, se je S lotil dela in uporabil konico svinčnika in navaden svinčnik, da je spraskal ven vlažen in razcefran listek. Vpisala sva se, ampak upam, da bo lastnik zamenjal papir. Pa morda bi lahko našel kakšen drug pokrovček namesto mahu ... to bo vse vlažno. No, midva sva nabrala svež mah, ker je prejšnjega odpihnilo in luknjico zakrila nazaj. Tale mali je pa res en nano. :D

Malce nižje proti Tržiču je še en zakladek pri HE Lomščica. Tega ni bilo težko odkriti zaradi že zgoraj omenjenih dejstev ... magneten, sivo na sivem, podobna lokacija kot zgoraj v soteski. Kar hitro odkritje, skorajda drive-in varianta. :)

Potem sva zapustila Gorenjsko in se odpravila proti Ljubljani, kjer sva pobrala še enega potnika. Ta je moral iz službe še v stanovanje spakirat prtljago, ker sva ga presenetila s prevozom. :) Ker je znano, da je v bližini njegovega stanovanja zakladek, sva šla s S v lov. Tokrat z modernejšo tehnologijo, ki je sprva zaradi moje nevešče uporabe nekoliko zatajila, ampak je potem s pomočjo vendarle šlo. Metelkova mesto je zanimiva lokacija. Pisana, a hkrati zlovešča. Po moje jo to najbolje opiše. In zakladek z namigom injekcija ... hmm ... sprva nam ni ravno uspevalo, potem pa je bil potreben le pogled na pravi višini in smo odkrili injekcijo. :) Dobro skrivališče, priporočam obisk na sončno nedeljsko popoldne, ker so tam večinoma le turisti, pa še teh ni bilo veliko. :)

Sledila je pijača in razprava o kosilu. Ker smo z avtoceste zavili v Ivančni Gorici, sem se spomnila, da sem tam že virtualno gledala za zakladki, zato smo točno vedeli, kam je treba in z lahkoto našli Miljnik in zaklad. Ta je pa res pravi drive-in. :)

Ker smo bili že na stari cesti, smo se odločili, da do Trebnjega ne gremo po avtocesti, ampak poberemo še dva "vojaška" zakladka. Najprej smo šli do Medvedjeka in res ni bilo težko, predvsem zaradi že nekaj podobnih izkušenj z zeleno ograjo. :)

Potem pa še II. grupa odredov, kjer je bil namig, da je treba v kritje. Na pamet sem pričakovala zakladek drugje, ampak s pomočjo navigacije smo le odkrili koprive, aja ne, mravljišče, aja ne, zakladek. No, odkrili smo vse omenjeno, prvi dve stvari sem tudi občutila. Hja, pravijo, da pa vsaj revme ne bo, če so že koprivasti mehurčki. :)

Moja dva sopotnika nista registrirana geolovca, ampak sta pa ravno toliko obsedena kot jaz. In z opremo "nearby cache" sta gledala, kaj bi še lahko našli. :) Spomnila sem se še na zaklad Prometna nesreča, ki smo ga prejšnjič neuspešno iskale z A in N. Joj, dekleti ... mimo smo se peljale, dvakrat! Samo očitno je bila navigacija takrat nekam čudna. Al kaj ... skratka, ni bilo pretežko, sploh ko smo vklopili satelitske poglede in kaj vem, kaj še ... mogoče res tudi jaz potrebujem pametni telefon za take podvige. :)

Izkupiček dneva: 10 zakladkov! Uau, super. Hvala S in M za pomoč, se lotimo česa podobnega še na kakšnem tekaškem "izletu". :) Da ne bomo prehitro doma. Aja, saj to nikoli nismo. Hehe :)

1 Response to "Dovžanova soteska + 5 na poti domov"

anja Says:

No, tako, obe navdušujeva ljudi, vsaka po svoji strani. Si pa ti veliko bolj uspešna pri pobiranju zakladkov. Uf, nisem sigurna, če te kdaj ujamem. :)

Objavite komentar