Zakladki iz Londona + Klevevž

Avtor Barbi , petek, 9. avgust 2013 23:21

Ko si že povsem zasvojen z zakladki, potem pogledaš, če je kakšen v bližini, kamorkoli greš. No, jaz sem že blizu te zasvojenosti. :)

Poleti sem imela otroke na počitnicah in jih peljala v Klevevž, spotoma pa še pobrala en zakladek in v njem pustila Travel Buga - polžka, ki sva ga z A našli v Bohinju. Polžek je še vedno tam. Naj ga gre kdo iskat in ga kam preseli, da mu ne bo preveč dolgčas. :)


Potem pa sem konec julija odpotovala v London, opremljena z navigacijo, aplikacijami za geocaching na sopotnikovem telefonu in s spiskom le nekaterih zakladkov, ker so moji sopotniki delno bunklji in jim ni bil glavni cilj odkrivanje zakladkov. Ampak so vseeno podpirali moje odkrivanje in aktivno sodelovali. Hehe :)

Naj na hitro predstavim londonske zakladke, ki sem jih odkrila.

Prvi je bil Three London Icons ... pač tipično turistični. :) ni ga bilo težko najti, ker je lahek namig in natančne koordinate. Hitra najdba in lepo pogled na Big Ben in London Eye. Pa še rdeča govorilnica. Itak. :)

Naslednji je bil v bližini našega hostla in se imenuje Bayswater Tube. Tudi tega ni bilo težko najti, je pa res, da smo začeli iskati pri napačnem znaku. P kot parkirišče. :) Pa se je izkazalo, da je P kot Porchester Terrace. Od tam naprej pa z lahkoto. Magnetni so fajn, ker ni treba po grmovju iskat.

Tretji je bil na vrsti čez dva dni. Hja, ta Covent Garden ima pa dobro zgodbo. Na internetu je pisalo, da ga je nekdo ponoči vračal na svoje mesto in je padel skozi ograjo. Hmm ... smo šli pogledat, če so ga morda že rešili in ravno takrat so na drugi strani ograje pospravljali dvorišče. Ko so umikali palete, smo mi kukali skozi ograjo in zagledali črno škatlico. Uuuu, izgubljeni zakladek. Prosila sem enega od delavcev, če mi lahko poda črno škatlico, ki mi je padla in prijazno mi jo je podal. Wiiii, rešili smo zakladek. :) Podpisali smo se noter in dodali, da smo ga rešili, potem pa ga vrnili na prvotno mesto. Bravo mi!

Pred Covent Gardnom sem tisti dan dopoldne sama odkrila enega nano, ali po slovensko: pici mici zakladek v bližini Tower of London: From a swan to the canary. S pomočjo opisa hitro najdeš lokacijo, ampak bunkljev kar mrgoli. Dvakrat sem bila prepričana, da bom srečala geocacherje, ampak so se morda oni ustrašili, da sem jaz kakšen bunkelj, ki tam stoji kar tako za šalo. :) Skratka, uspela sem ga najti, se vpisati in vrniti nazaj. Je pa res mini mini. :)

Zadnji dan našega bivanja v Londonu sem se šla ekstremne igre s Tiggopoly 12 - Park Lane. Jao, londonska prometna štiripasovnica zna biti prometna. Nikjer prehoda, še dobro, da imajo semaforji interval, da sem vmes, ko je bil par sekundni premor, zletela čez cesto v park, odkrila zakladek in ponovila grozljivo pretekavanje štiripasovnice. Uf, zakladka ni bilo težko najti, je bilo pa grozljivo gledat, kako se približujejo črni taksiji in rdeči dvonadstropni avtobusi. Joj, joj. Ampak sem preživela. Brez posledic. Razen s posledico zmagoslavja. Hehe :)

V bližini Victoria Coach station, od koder nas je avtobus peljal na letališče, je bil še en zakladek - Probably the oldest animal hospital in the world, ki smo se ga lotili, ker smo imeli ravno dovolj časa. Privezan na laks je bingljal v kotu in res je bil kar hitro odkrit. Srečali smo tudi enega geolovca, ki ima že 10.000 odkritih zakladkov. Njegovi so rekli, da je to kriza srednji let in resna obsesija. Najbrž res. Ampak v 6 letih bom tudi jaz povečala teh svojih 50 zakladkov na kakšno bolj konkretno številko. :)


Tako, toliko o mojih londonskih odkritjih. Najbrž se v London še kdaj vrnem, takrat bom pripravljena še na nove izzive. Hehe. Do takrat pa bo to vse z Velike Britanije. Aja, če vas zanimajo naša doživetja v Londonu, sem v Moji dolini pridno tipkala in objavljala fotke. :)



0 Response to "Zakladki iz Londona + Klevevž"

Objavite komentar