Sv. Martin pri Zadru

Avtor Barbi , petek, 9. avgust 2013 23:34

Jaz res ne morem brez zakladkov in zdaj to že vsi okoli mene vedo, zato me že spodbujajo, da iščem. :) Recimo en primer. Sedimo na morju, klepetamo o Londonu, omenimo zakladke in takoj pade ideja, da je gotovo tudi tukaj v okolici kakšen.

Priznam, sem še hujša pacientka kot oni. Sem že doma pogledala in videla, da je na poti domov en zakladek, ampak nisem hotela težit ostalim, ki se s tem ne ukvarjajo. Pa so me oni spodbudili in smo šli.

Garmin je kazal nekaj po svoje, mi pa smo gledali table ob cesti in ubogi avto je vozil po ozki travnato - makedamski cesti. Če bi bila jaz z avtom, bi šli tam peš. Hehe. No, tako smo prišli do cerkvice Sv. Martina in Garmin je imel neko svojo pamet, jaz sem pa na pamet stikala po kamnih in travi. Kar malce grozljivo, če pomislim na kače in podobno.


K sreči je potem navigacija začela z delom in smo odkrili pravi kup kamenja. Kot zanalašč je pravi kamen "stražila" kobilica. Teh živali pa res ne maram ... sploh teh, tavelikih, letečih ... fuj, fuj, fuj. Še dobro, da sem imela 3 fante s sabo, da so mi pomagali. :)

No, našli smo celo Travel Buga - avto iz Nove Zelandije. Seveda sem ga vzela domov in danes sem mu že našla novo bivališče. :)

Avto sem še fotkala pri cerkvici, mi pa smo potem odbrzeli proti domu. Ja, fajn je tudi na dopustu nabirat zaklade. Mi je kar všeč, da sva se z A resno lotili tega projekta. Čedalje bolj zasvojena postajam. Zdaj bodo potovanja prilagojena zakladkom, kar pa sploh en bo težko, saj jih povsod po svetu dovolj.

Prijetno odkrivanje novih zakladkov vam želim! :)

0 Response to "Sv. Martin pri Zadru"

Objavite komentar