Misija Mirna Peč

Avtor anja , torek, 13. avgust 2013 20:13


S temile objavami počasi, počasi padam na moje stare tirnice, ko sem se znala razpisat. :P Mogoč pa še kdaj zagrizem v to jabolko. :)

Zadnji geo lov se je dogajal v ponedeljek po službi. Kakšen ponedeljek, včeri se je to dogajalo. Ja, to je bil ponedeljek. :) Kako pak, A je spet jedla v avtu po poti.

Tokrat smo jo mahnile proti Mirni Peči, kjer sem (A :)) enkrat že bila, pa brez velikega uspeha.

Aha, še pred Mirno Pečjo se je B na hitro vpisala v zakladek Hmeljnik. Zakaj na hitro? Okolica zakladka je močno zaraščena. Na muč. In itak vse sorte gomazi notri v tej travi. :S Nič čudnega, sej že dva meseca ni blo nikogar blizu, da bi se vpisal.


No, to pa je tale zakladek Mirna Peč, ki ni bil tako zelo enostaven. Še ko sva vedeli kje je, se nama je zdel zelo težek. Priznam, brez pomoči ni šlo. Hvala B family. :) In bojda se rada sklanjam na vse mogoče konce. No, do zdaj nisem bila pozorna na to. :)

Tudi zakladek Temen'ca smo iskali zadnjič z N in A, pa ni šlo. No, kombinacija z B je očitno dobitna. ;) Našli. Seveda po zaslugi B. Jst sem bila z mojo kriplasto nogo mal štorasta za v breg in lazenje pod vejami. :)

Golobinjek Sv. Uršula ... od daleč viden zakladek, ko enkrat najdeš pravi veliki štor. :) 

Uf, že peti zakladek za eno popoldne. Kar dober uspeh! Zakladek Vrhpeč Sv. Ana je predstavljal kar dober zalogaj. En kup, mah ne en kup, veliko kupov ravno idealnih skal, kjer bi se zakladek lahko nahajal. B je lepo palčkala ... zanimiva beseda, se kar poda k temu početju odganjanja pajkov in odstiranja listja iz morebitnega gnezda zakladka. :) Čisto, čisto, čisto malo pomoči sva rabili. ;) Skoraj nič. :P

Kolkr mi je Zijalo všeč, mi zakladek Zijalo ni tako zelo všeč. Koordinate, sestavljene iz delnih koordinat, prejetih na prejšnjih zakladkih, pripeljejo do prve lesene brvi in ne do mosta, kjer se je potek zakladek dejansko nahajal. Tko sta dve možnosti. Ali je zakladek postavljen narobe, ali sva pa midve mal zamočili. :S :P
No, in kaj ugotovim, ko se vpisujem v komentarje za ta zakladek. N1na_f hvala lepa za te prečudovite besede v komentarju. ;) In še nekaj. Haha! Jst sem tokrat prišla do tega zakladka čisto nič na blef (no, am ...  ), pač pa sem poiskala vse zakladke v okolici. ;) Ups, ja, z B sva skupaj poiskali. :D

Dovolj si ga bodi za to popoldne. Kar 6 najdenih zakladkov! Tako, misija Mirna Peč zaključena. :D

0 Response to "Misija Mirna Peč"

Objavite komentar